Wednesday, December 9, 2009

Pinsamheterna och bortförklaringar blir allt mer märkliga.....

Jaha det här var ju väntat. Dåliga förlorare är en sak men det här tar priset!

Här kommer några citat från två av deltagarna i Dramat på Torne Älv sk bloggar:

"Jag vet inte vems felet var och vi båda fumlade, tvekade och kolliderade."

"Min danspartner uppförde sig storartat. Han varken grep tag i mig eller yttrade ett ljud och förebyggde därigenom en större olyckshändelse."

"Granen närmade sig med blixtens hastighet. Jag försökte väja ur dess väg när den träffade min danspartners huvud."

"Min hemliga plan att först vinna Dramat på Torne Älv och sedan ta över världen blir alltmer komplicerad"

"Det finns brännande världsproblem att oroa sig för istället för en förlust i Dramat på Torne Älv"

"Jag hade fått en förskräcklig släng av vad det nu var, därför torskade vi i Dramat på Torne Älv"


Följ eländet och pinsamheterna här:
http://iendi.blogspot.com/2009/12/lomska-planer.html
http://loanzoomarin.blogspot.com/2009/12/jag-mutbar.html

No comments: