Friday, October 23, 2009

En otroligt härlig fredag

Kvällen, som är en mycket speciell kväll för oss, började på Second Norway, som firade 1 år. Har ni inte varit där åk dit! Du blir hjärtligt välkommen där och det är nåt som folk borde ta fast på. Fast det där med att de firar 1 år får jag inte att gå ihop..för jag VET att jag varit på Aker Bryge i SL långt tidigare. Jag har för mig att jag fiskade. Men det kanske nån vänlig själ kan förklara för mig:)
Det var inte bara Ewa och jag som valt att starta kvällen på trevliga Second Norway. Apmel och Milli dök upp. Herregud Apmel, det här får inte bli en vana av detta;)
Emigranterna Loo och Lounge (ursäkta stavning så här kl 02.30 på natten) var där såklart!
Efter trevliga besöket i Norge så var det dags för lite shopping. Jag ska ta ett dj pass på nästa veckas svenska Halloween fest och hade skaffat en finfin egyptisk katt-djävuls ava dagen till ära. Helt naken om man bortser ifrån svansen. Den dög inte för fru Aska, jag protesterade vilt och påpekade att katt honorna löper inte i slutet av oktober utan i mars men budskapet gick inte fram. En ny mer "safe" outfit införskaffades... Vi får väl se på fredag....
Sen ett snabbt besök på den italienska klubben EGO, det här den snyggaste klubben jag sett vare sig det gäller RL eller SL och det är en gåta att inte fler hittar hit. Det var jag, Ewa och DJn där...hmmm
Sista anhalten (ok vi var på RajRaj hos vännen Anna däremellan men vad hände där egentligen? totalt avfolkat och festen flyttades visst till New Sweden) var hos Spenny, en annan italienare. Och där hade vi hur trevligt som helst.
Sen var det såklart för dags för lite vuxenövninar....En härlig fredagskväll!

No comments: