Friday, November 13, 2009

Välkomna!


På söndag är det dags för Jean Munro att äntra scenen på teatern hos oss. Det var riktigt länge sen vi hade något i den vackra byggnad gjord av Cur. (Jag höll på att få nervsammanbrott efter två veckors byggande, men svalde stoltheten och lät Cur ta över hehe)

Det är alltid roligast när en av ens nära vänner kommer och uppträder hos en själv, så är det bara! Jag har känt Jean väldigt länge, sen början av 2007. Jag var på ett födelsedagskalas hos en slovensk kompis (lämnat SL). Det var ett stillsamt party, det var jag, kompisen, kompisens kvinna (Jean) samt kompisens älskarinna (!!) som var där.

Ja, ja Jean det där med hans älskarinna är överspelat nu:)

Hursomhelst, Jean satte sig vid pianot och började sjunga, och jag (nästan nyfödd) förstod inte till en början att detta var "live". Detta var långt innan tex Voice fanns i SL. Men när det gick upp för mig att det var faktiskt nån som satt hemma i vardagsrummet och sjöng så fick jag gåshud.

Jean har spelat massor med gånger hos Ewa och mig, både på privata och offentliga tillställningar och det alltid lika kul!

Välkommen tillbaka till oss Jean!

Söndag 22.00 (01:00) är ni alla hjärtligt välkomna till Icetheatre SL!
http://slurl.com/secondlife/Lapplandia/181/224/24

No comments: