Saturday, September 11, 2010

Till min Ewa


Älskade Ewa!

Jag vet att du inte gillar så värst mycket att jag skriver öppna kärleksförklaringar till dig men jag får väl skylla på min feber och den gör att jag inte riktigt vet jag håller på.

Jag ligger här i min säng och vrider mig och har kollat på den ena dvdn efter den andra...men något stör mig hela tiden och det är du....eller rättare sagt det vi har tillsammans. Jag pratar såklart inte om våra simmar, abba och allt annat som vi har utan om det vi verkligen HAR, nämligen kärlek.

Jag är så enormt glad att jag träffat dig Ewa, du finns hos mig precis hela tiden och tänk att det snart är 2 år sedan vi blev ett par. Så otroligt roligt vi har haft och så fantastiskt vi kommer att ha.

Snart fyller vi två år tillsammans och det ska vi fira med våra nära och kära i den underbara värld.

Jag älskar dig, alltid

Jesper

1 comment:

Anonymous said...

puuuussssssss


Loppan