Tuesday, May 11, 2010

Dirk Diggler och Rollergirl!


En av min favorit filmer är utan tvekan Paul Thomas Anderson´s Boogie Nights. Ni vet den tragik-komiska filmen om Eddie som blir upptäckt av den sliskige porregissören Jack Horner (Burt Reynolds). Eddie dras in i porrindustrin, ändrar sitt namn till Dirk Diggler, och blir berömd porrstjärna.

Dirk Diggler träffar Rollergirl och kaoset blir totalt. Filmen bygger delvis på John Holmes liv.

Självklart ska vi ha ett hederspris för bästa Dirk Diggler- och bästa Roller Girl-karaktär imorgon!

Ses på Roller Blitz imorgon kl 02:00 PM

3 comments:

Selma said...

Har liksom en förvarning vem som är som klippt o skuren för rollen om Jack Horner.... säger inga namn dock

Men precis som Burt Reynolds så verkar han i det sista ha skaffat sig tupe

Jesper Prinz said...

Men vänta nu Selma....här har jag samlat mod i snart 3,5 och äntligen skaffat mig en frilla....och så kommer detta påhop....

Förresten, nån där ute som vet var man kan skaffa en stor porrmustasch?

Selma said...

Hahahahahaha
Detta ser jag mycket framemot !!
Män med porrmustash gör mig knäsvag....