Tuesday, April 6, 2010

Fototävlingar är skoj


Jag gillar fototävlingar i SL, dock inte ointressanta modelltävlingar utan syfte. De kreativa själarna i Second Norway anordnar just nu en tävling som jag självklart är med i.

Reglerna är enkla, ta ett kort på din favorit plats på någon av SNs simmar och skaffa dig en tävlingsskylt! Och saken är klar!

Mitt motiv? Hmm, jag bröt mig in hos våra goda vänner Lounge och Loo och fotade både det ena och det andra hehe

Vill du vara med? Eller kanske se alla Lounge och Loos hemligaste hemligheter? Här är slurlen:

http://maps.secondlife.com/secondlife/Norge/88/193/29

3 comments:

Loan said...

Jaaaa...får jag den , hahahaha!!! Välkommen till tävlingen! Ska genast logga in och se vad du lagt upp, kram till er!

Jesper Prinz said...

Du kan få köpa tillbaka orginalen. Vi ses i P-huset på Hötorget kl 23.27:)

Loan said...

Jag kommer! *lol*...men sa jag det till dig :-o